25 Haziran 2012 Pazartesi

Kim Bum Kimdir ?











Adi: Kim Bum [Kim Sang Bum]

Meslek: Aktör

Dogum Tarihi: 1989-Temmuz-07

Boy: 179cm

Kilo: 62kg

Burcu: Yengeç

Hobileri: Film seyretmek, rap, Play Station oynamak

En Sevdigi Yemek: Samkyeobsal

En Sevdigi Renk: Siyah

Favori Sayisi: 7

Favori Müzisyen: T (Yoon Mi-rae)

Favori actor/actress: Hwang Jung-min

Egitim: Jungang Universitesi (Film ve Tiyatro Bölümü)




~ Rol Aldigi Diziler ~

The Woman Who Still Wants To Marry(MBC, 2010)
High Kick Through The Roof (MBC, 2009) cameo
Dream (2009)
Boys Over Flowers (2009)
East of Eden (MBC, 2008)
Unstoppable High Kick (MBC, 2006)
Ruda Woman / Outrageous Women (MBC, 2006)





~ Rol Aldigi Filmler ~

Flight / Emergency / 비상 / Bisang (2009)
Gosa/The Story/Death Bell (2008)
Hellcats / I Like It Hot (2008) 





~ Reklam / Çesitli Çalismalari ~

We Live In OZ
Mario Kart Wii
Bon.I.F (2009, with Kim So Eun)
Maxim Coffee (2009, with Seo Woo)
Samsung Anycall: Haptic Pop (2009, with Kim Joon & Kim Hyun Joong)
It's Skin / Hanbul Cosmetics (2009)
Samsung Anycall Bodyguard (2009, with Kim So Eun)
T.I For Men (2009)
LG Telecom: Teenring (2009, with Lee Min Ho & Koo Hye Sun)
Spris (2009, with Go Ah Ra)
KTF SHOW: Show Al Game (2008, with Shim Eun Kyung)
Ottogi Ramyeon (2007)
Jindo P.S.1 (2007)
Crown Vic: Big Pie (2007, with Kim Hye Sung & Park Min Young)
KTF (2006)
RC Cola (2010, Maja Salvador)
NIKE Sportswear (2010, Kim Yuna, Song Joong Ki) 





~ MV / Clips ~

Christmas Eve's Sky - Kim Bum
Boom - Boom Up (2nd album) Rap Part
Wonder Girls - You Fool MV (OST Movie I Like It Hot)





~ Album / Music ~

Christmas Eve's Sky

15 yorum:

Adsız dedi ki...

seni çok sevorum veee beğeniorummmm=)

Adsız dedi ki...

hayatımın anlamısın
:)<3<3<3

Adsız dedi ki...

내가 당신을 사랑하고 당신에게 너무 김 엉덩이를 감상! 당신을 사랑 ...

Adsız dedi ki...

Bu çocuk kısa zamannda BOF ile hayatıma girdi. İlk görüşte o harika bakışı ile beni etkiledi. O kadar kısa sürede baglandım ki anlatılamaz. Şimdi ise hayalim dil'i bitirdikten sonra Ankara'da kore dili ve edebiyatı okumak :)

BuseDilara90 dedi ki...

내 한국인에 쓰기 정말 저를 행복하게 했어요

BuseDilara90 dedi ki...

Ankara'da kore dil ve edebiyatı olduğunu bilmiyordum. Ben Çanakkale'de bu bölümü okumayı düşünüyordum.Öğrenmiş oldum.

Adsız dedi ki...

bebeğim benim ya insan bu kadar tatlı gülebilir mi :) <3

Adsız dedi ki...

ONU ÇEK SEVİYORUM KENDİMDEN DAHA ÇOK ONU TANIYORUM TEK İSTEĞİM ONU GERÇEKTE Bİ KEZ OLSA GÖRMEK VE BUNA ÇALIŞIYORUM

Adsız dedi ki...

filmlerini tesadüfn buldum sonra birden aşık oldum seni çok sevyirum bitanem korece öğrenmeye çalışıyorum ama çok zor dilleri hayatıma girdikten sonra hayatım değişi siz sviyorum çiçek4 lüsü

Adsız dedi ki...

Yorumları okudum da bu ne ya.Yani çok abartılı şeyler yazılmış.Evet çok tatlısın kim bum ve daha once kimsede görmediğim kadar güzel gülüyosun.SANA GÜLMEK ÇOK YAKIŞIYORRR...Umarım birgün seni görme şansı yakalarım.

Adsız dedi ki...

Haa sunu eklemeyi unuttum.Eğer planlarım istediğim gibi gidersen birgün karşına çıkıcam.Unutma olur mu?Bu yorumları okumadığını biliyorum ama yine de yazdım işte...

Adsız dedi ki...

Hayatima kim bum bof dizisi ile girdi onu cok seviom bu kadar hayrani varken neden turkiyeye gelmio

Adsız dedi ki...

Kim bum bunlari okmuyosun ama yaziyorum senden bi istegim var ne olursa olsun yuzunden o tatli gulumsemeyi eksik etme cunku senin gulumsemen 3yil icinde benim yasama zevkim oldu

Adsız dedi ki...

Oyss nasil bu kadar tatli olmayi basariyosun

Adsız dedi ki...

Cok sekersin ama bende seker hastasym